Ja vart ska jag börja !?!

Huja
I helgen har jag varit i väg med Mina älsklingar allihopa ... Pojkvännen My jenny, Kim, Katta , Ewa  å Marina
Först på lördag morgonen bar det av till Larv å vi prickade in så jag å Jenny kom dit precis samtidigt .. he he va lite roligt
Så då va det till å säga hej till allihopa typ å få upp tältet .. Kanon bra blev det hade ganska taskigt väder .. blåsigt å kallt å moln å sol med vissa regn stänk men det funkade bra ändå tycker jag .. Jag mådde som ett jävla as .. va på toa å spydde ett par antal gånger men ja klarade av å ställa han i alla fall ...Å lille Brolle mannen blev Bästa Junior Hane ..
efter alla va klara på utställningen så bar det av till lisbeth å Bosse på kaffe .. tack tack
Sen så åkte vi tillbaka till vårgårda å installerade oss i stugan Ewa hade fixat .. Det va skit trevligt .. stort å bra ¨å mysigt hade vi .. he he vi hade tom disco light ... å disco kula :-)

Fick lite besök av andra utställare å det gillade ju vissa :-)

Sen så vatt det mat å tjöt å ölade gjorde en del men ja mådde tillräckligt dåligt så ja bara satt i en egen dimma typ .. Brolle va sket slut efter dagen så han låg förnöjt å sov i sin bur ..Alla hundarna va sååå duktiga tycker ja .. va knappt nån som sa ett knyst under hela kvällen å natten
Sen då när vi skulle lägga oss så va det en som hade gått å lagt sig före för han va ganska så dragen å snarkade så hela huset fan vibbrerade i takt med tågen gång utanför .. MORR MORR å lite till .. men men tillslut så öppnade han munnen å vatt knäpp tyst ... såååå gott blev det å ja somnade som en gris .. han hade tydligen dragit i gång igen å älsklingen hade inte kunnat sova alls knappt . Stackaren
Men men Morgonen efter så vaknade strålande underbart mådde jag .... Både illa mående å huvudvärken va helt borta .. :-)
Sen så va det frukost å ihop plockning av allt sen bar det i väg upp till ringen .. där va det fullt med folk å som tur va så hade mitt hjärta å Kim varit uppe å satt upp vårat tält kvällen innan så vi hade ju redan plats :-)
Så upp med burar å invänta våran tur ..Kom på brighta iden om att Jenny skulle få ställa <brolle så ja kunde få se han från sidan å hur han rörde sig i ringen  å ursäkta mig men jävlar va snygg han va .. Man har ju inte sett det så innan
Så tack Gums !!!   å han blev ju faktiskt välvisad dessutom skrev domaren det i kritiken ..he he ;-)
Så även denna dagen blev han Bästa Junior Hane
Så ja lite snygg måste han ju vara :-) :-)












Brolles schyssta stil :-)


Dundra Jenny å Dundras hel syster Jaffa








Sen i dag har jag pratat med en mycket intressant person å det va riktigt roligt att får höra ännu fler som råkat ut för den som jag hade inhyrd här . tycker synd om dessa människor eftersom dom är ganska hatade runt omkring här ..
Och i dag har jag bestämt mig för att innan den 10/6 bor jag inte här längre .... ska bli så himla skönt å komma härifrån
Men det finns ju vissa människor jag kommer att sakna här nere ..Men men det är ju inte så långt .....

Nej Nej nu ska jag sova lite tror jag...
natt natt

Kommentarer
Postat av: ··•♦ Monixx ♦•··

Stort grattis till Brolles vinster i helgen.

Och angående det andra.. jag är mållös.. :-/

NattiNatti

2009-05-11 @ 23:45:23
URL: http:// monixx.blogg.se/
Postat av: Jenny

Klart ja ställer upp för dej gumman när du ber mej!! O det gör jag oavsett va som! GLÖM ALDRIG DET!!

Kyss

2009-05-12 @ 21:16:16
URL: http://stridsgudinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0