Ja JISSES kan man lugnt säga !!!

Allt känns som om det har varit helt upp åt väggarna dom två senaste dagarna ....
Det började fint med att Brolle vatt skogs tokig å skällde som ett as .. på vad visste vi inte .. Petritz gick å kollade efter vad det va å såg då att en Huggorm låg en liten bit från Brolle på gräsmattan ..

Hmm ropar på mig så ja sprang upp å in med Brolle å sen försöka få bort detta äckliga fanskap .. Usch hatar verkligen dom
Släppte ut Brolle igen och kollade på han i fall han blivit biten .. såg inget då så vi gick in å gjorde oss iordning för avfärd in till stan .. Va utav ren tur att Petritz såg att han hade svullnat igen på ögat helt å hållet  såg såå jävla äckligt ut .. PANIK  .. fick jag lite lätt för ja fick inte tag på mor eller något .. men men till slut efter mycket om å men så åkte vi ut till mor å fick tag på kotison tabletter till han .. Svullnaden började ge sig väldigt snabbt så jag tror ju inte att han fick ett fullt bett som tur va ..
Så det va ju bara att hålla sten koll på han så han inte blev sämre för hade han blivit det så hade vi fått kasta oss i bilen å fått åkt till djursjukhuset ..

Men som tur va så blev det inget å inte blivit än i alla fall.


Sen så åkte vi in å handlade lite å donade å åkte hem å lagade mat .. Då kommer mor Mor & Far så dom fick lite käk dom me :-)
Sen så beslutade mor sig för att pierca sin navel...He he letade fram ett smycke till henne å opp me na i stolen ...
...hon är faktiskt nykter....:-) :-)



Det slutade med

He he så häftigt!!!!



Själv ser jag ju mera ut så hära ;-)



Detta tog jag för en vecka sen .. så nöjd är jag ...
mine love gjorde det på mig . riktigt nöjd  ja



men men tillbaka till kvällen så kom Linuz & Nina hit å så satt vi å tjötade lite granna å åt lite godis ..:-)
sen så va det dags för läggdags å hopp in i duschen men jag kom inte så långt för Felix vaknade å hade skit svårt för att andas .. Kastade mig typ på telen å ringde barnakuten i jkpg .. ut med han i kall å fuktigt luft .. sagt å gjort så fick vi in bägge barna i bilen ner med rutorna .. fröss som as men min lille plutt fick i alla fall luft ... va så gott när man hörde att han blev bättre .
När vi ändå va ute å åkte så hade ju monixx beställt en piercing hon oxå så då hämtade vi kanyler å saker å åkte å gjorde en på henne men ..Fick tyvärr inte slut resultatet men oj oj fuller va hon...OOhhh JAAA
fuller å goer japp japp PRIMA skinka japp japp

sen så bar det iväg hem igen å la barnen Igen ... 

tyvärr så fick ja ju inte sova då han blev dålig igen så jag la han på mitt bröst/mage å öppnade fönstret på vid gavel .. JA förs som ett as men han fick luft å kunde somna gott...
Fattar inte att Petritz inte för frös saker å ting under natten men men han sov så gottit så :-)
Kan ju oxå bero på att han inte har fått så mycket sömn i veckan på grund av växel låde haveri m,m
usch ..

hmm ja annars i dag så har ja varit helt väck i kolan ¨men fille har mått bra under dagen så sätt lite hostig å rosslig men inte Krupp i alla fall för det va ju falsk krupp han fick under natten .
Nu har ja gett honom nässpray som skulle hjälpa mot svullnaden i halsen sa dom på akuten å jag tror ju det hjälper för han låter inte alls så .. hostar inte heller så mycket nu .. utan får sova gott..

jag hoppas detta håller i sig så jag får sova lite i natt å ta igen mig efter gårdagens bravader ..
I kväll har vi varit hos Nina & Linuz å grillat .. första grillningen för oss två i år ...sååååå gottit va det .. Undra om man inte ska dra fram grillen här i morgon kanske :-)


Nej nu ska ja ta å hoppa i säng tror ja .. jag vet ju en som är GANSKA så över trött .. särkilt när man somnnar som en stock när man skulle söva felix hos Linuz å Nina he he he men men .. sånt som händer
Tack för en underbart go kväll.. Pöss å kram
baj baj

Kommentarer
Postat av: mamma

Låter som du har haft fullt upp i helgen, men det var ganska roligt med eller???

2009-05-02 @ 01:17:21
Postat av: Ninis

Tack Själva =)

2009-05-02 @ 09:02:18
URL: http://ninis.blogg.se/
Postat av: Elizabeth

he he jo jag tyckte det va skit skoj när ni alla kom å att du gjorde det :-)

2009-05-02 @ 10:07:14
URL: http://brolles.blogg.se/
Postat av: Katta

Usch vilken dag!! :( Tur att de la sig så fort på Brollemannen! Är svin otäckt me bett i ansiktet!

O hoppas att Fillebus mår fin fint de lilla charmtrollet =D

2009-05-02 @ 12:12:20
URL: http://kaatitsy.blogg.se/
Postat av: Ulle

Hej. ring barnmedicin å berätta om kruppen å be att få Lephenton å Desentol. ja ha fått det till min lilla tjej som ha falsk krupp. det är kanon. släpper ¨på några minuter.Hoppas att Brolle mår bra å även den lille

2009-05-02 @ 14:58:28
URL: http://ullizp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0