Hmm ja verkligen psyko dröm .....:-(

Ja vad har vi gjort dom senaste dagarna . målat lite å fixat häst vakt tills i helgen Tack Monixx för att du ställde upp .
Sen ska la ena hästen åka här nästa helg
Å nästa helg är det ju Larv/vårgårda :-) :-)
längtar
å nej jag har inte för avsikt att bli sjuk .. blir ja sjuk så åker ja fan ändå .... vill verkligen dit ni anar inte vad jag har sett fram i mot denna helg .

Å ja innan hade jag verkligen världens sjuka dröm
Handlade om att Katta å en tjej till skulle typ ha ihjäl mig med kniv .. jag fick kniv hugg typ överallt å så stack hon mig med kanyler överallt .. jätte långa å äckliga å så ena små oxå .. detta utspelade sig hemma hos petritz på hans över våning
sen så va vi helt plötsligt i en blå 740 med blå inredning å där skulle jag promt ha i hjäl Katta .. jag slog å slog å slog å till slut så gick Jenny in i mellan å tyckte jag va störd i huvet å kunde typ inte fatta varför ja skulle ha ihjäl henne .. sen så släppte dom av mig vid hans hus å då skulle dom fan inte få åka utan då hoppade jag in med halva kroppen å tog nycklarna ur bilen .. men bilen gick ändå å katta började köra å jag va helt plötsligt inne i bilen med massa gap å skrik om att hon skulle stanna bilen .. hon åkte skit fort å så kom det barn å folk över övergångs ställerna å å hon höll på å köra på dom å massa .. till slut så gav ja henne nycklarna så hon stannade bilen igen utanför hans hus å då kom ja in till hans mor å hon fick plåstra om mig med alla kniv sår å plocka ur alla kanyler ....
Hur fan kan man drömma så här ... helt sjukt ju ....
blir fan rädd för mig själv å andra när man drömmer så .. Jag vill inte möta dig en mörk gränd med en kniv vännen :-) :-)


Nu ska jag ta tag i middagen ...Om gjord  köpt potatis sallad  med karre skiva  feta ost sallad å vitlöks bröd till.
Gottit :-)
Ha en bra kväll allesammans
å nån som vill byta citroen mot FIN volvo så är jag lite intresserad ..



typ mot en liknande

sååå fin va den tyckte ja
Å ja jag gillar inte volvo men finns det något under huven å ser fina ut å är lite stylade så visst kan det gå ..
En billigare bil om inte annat .....

Kommentarer
Postat av: Katta

hahahaha =D

detta var ganska så festligt att läsa!!! :D

ja fyfan hur man kan drömma, spec om man är sjuk me feber! Men du behöver inte oroa dig vännen, ja bär inte kniv ;) hehe



Syns på lördag i Larv :)

2009-05-05 @ 23:21:43
URL: http://kaatitsy.blogg.se/
Postat av: ··•♦ Monixx ♦•··

Men volvo?? hihih

740 skaffar ju alla 18-åringar som nyss fått körkort. haha skojjar...lite

Din Citroën är ju mer bil än vad en 740 är..

Nja, jag hade inte bytt. Inte DET bytet iaf.

Kanske för att jag gillar saab mer ;-)

kram

2009-05-06 @ 08:29:02
URL: http:// monixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0