Drömmar :-( :-( :-(

Huja i går gick jag å la mig tidigt mådde inge bra alls .... att man kan bli så påfrestad psykiskt för saker å ting är ju rätt absurt ..Är ju inte likt mig kan jag ju säga Har liksom inte kännt av sånt innan så sätt ..men men dagarna går framåt i alla fall

I går så firade vi Lilla MY på sin födelsedag ..Tänk att lilla Gumman är 6 År ...tiden går ju något otroligt fort 
 hon blev så glad för sina saker hon fick .. har bilder på det så ska lägga in det sen tänkte jag
Tack mor å far för sakerna :-)




Vaknade av en sån jävulsk mardröm ...
Handlade om att min far skulle ha upp en husvagn på skullen och han hade en lyft där uppe .. sagt å gjort så fick han upp den på lyften och my skulle vara med å åka hiss upp typ ...han hissade upp å ner en gång det funkade skit bra sa han ..
Sen så skulle han göra det en gång till å my stod vid lådan fram på husvagnen å när dom är där uppe så ser jag att hela golvet ger vika under lyften å husvagnen ..Skirker i all förtvivlan men dom brakar bara rätt ner
Dom klarade sig i all bröte där nere å ja stor tjöt ...
Rätt som det är så ser jag att ena väggen ramlar ner PRECIS brevid My ...hon klarar sig med nöd å näpe .. pappa oxå .. Så står jag där å skriker på henne att hon ska springa där i från men då kommer den andra väggen å far ner rakt ner över henne .. jag känner denna förtvivlade känslan å får upp väggen å där under ligger hon helt liv lös får ut henne där i från å in med henne till sjukhuset .. Där ser ja bara hur dom försöker lägga alla ben å allt tillrätta i ansiktet på henne .. Men hon är fortfarande livlös ...då vaknar jag med tårar som sprutar å ett gallskrik ....

Kan nån förklara för mig VARFÖR jag drömmer dessa jävla helvetes drömmar så fort ja ska sova .. vill inte sova längre ..
 
Innan denna drömmen så drömde jag om att hon va på en annan hö skulle med stora rund balar å lekte .. rätt som det va så började dessa balar att fara ner å My ramlar ner å slår i huvudet och det börjar piss blöda som fan å jag står å försöker få stop på detta med mina händer ...sen vaknade jag
 Så jäkla äckligt å hemskt .. jag förstår verkligeninte vad detta kan betyda ..
Kan ingen försöka förklara för mig


Ja ja nog om drömmar ... tillbaka till dagen
I dag så har jag börjat packa lite saker som ja inte ska ha med mig upp .. Har tom kört lite smått till mor min

He he he jag å min brighta hjärna skulle ju gå ut å häkta på släpet tänkte jag men när jag väl står där ute å kollar på bilen så nääää jag har ju inget drag .. .... AAAhhhh blir så trött på mig själv Jag har ett drag men det är inte monterat på bilen :-( himlans synd
Ska prata med min far å se om ja kan låna hans bil nån dag nästa vecka å köra sånt som ska dit ..
Pratade med älsklingen innan å det är visst en del som vill komma ner å hjälpa mig att flytta .. Så himla snällt :-) tack tack ni är guld värda
Sen har jag varit å tjötat skit med mor å försökt å ställt upp betty åt henne men vi lyckades inte .. hon är verkligen inte fotogenic (stavas) fastnar verkligen inte bra på kort .. men men skam den som ger sig .. vi får testa igen
Nina kom hit en sväng innan he he hon hade bulle påse med sig ..så goa va dom .. måste verkligen ställa mig å bak alite nån dag sen ...gott gott
Nej nu ska ja ta å kollar runt lite ..
å fortsätta packa å gå igenom massa skit sen duschen
Å tack mina gums för att ni hjälper mig å kollar efter stall plats å så ....Pöss Pöss på er !!!   Misses you so fuckning mutch
Baj Baj å kramen kram ///// Gillbert

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tror dina drömmar har med o göra att du är rädd för o mista dem du tycker om! Me tanke på allt som är med Felix nu så tror jag ditt undermedbetna är livrädd för o mista My oxå!Bara du säger till när vi ska komma o flytta upp dej!! Pöss

2009-05-15 @ 12:54:38
URL: http://stridsgudinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0