Tog denna från Monixx

Tycker du nummer tolv är snygg? Nja det vet jag inte Söt är hon kanske..
Skulle du kunna krama nummer sju?  ja klart ja kan krama pappa
Hatar du nummer 3? Nää det gör jag inte

Känner du nummer fyra? Klart ja känner min mamma :-)
Skulle du pussa nummer tio? Ja jag kan Pussa Jenny H :-)
Har du träffat nummer tjugotre? ja TYVÄRR måste ja säga !!! Sofia heter hon ..mycket konstig människa
Hur är nummer trettiotre? Ja helt ok
Har du varit kär i nummer arton? Vet faktiskt itne känner henne inte en Tjej från jkpg som har amstaff
Vem är konstigast av alla online-kontakter? Sofia .. den inhyrda i stallet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0