MMMm häst människa va det !?!?!?

Hmm ja undra hur det verkligen står till . . . . . .
UNDRA om man verkligen tänker på hästarna när man släpper ut en KLIPPT ponny och en stor häst med Väldigt lite päls i -3--5 i sina inne täcken för att jag inte hade hunnit ut å byta 
Dessa fryser för minsta lilla  ... Då hade man fan kunnat antingen låtit dom stå inne eller ja Tänka då på hästana å kanske bytt eftersom det va en engångs företelse.....
Helt sjukt ju .. Inte fan vågar man ha sen psykist störd människa vandrande i stallet då man inte vet alls va fan som ska hända

Inte konstigt att ryktet förgår dig ....och de dina !!
Du är fan ökänd i hela jävla nässjö + i små byarna du vistas
Alla vet vilka ni tre är ...
Fan att ja inte hade kunnat lyssna mig för lite INNAN jag fick dig som ett jävla PÅHÄNG i stallet

OCh hur va det med det dära bondförnuftet .......   ja just det ja det fanns inte

Kommentarer
Postat av: sussi

Hello!

Jag slängde in en röst på din blogg!

Ja vad säger man, det finns häst folk och det finns häst folk! Minns hur det var när vi hyrde ut boxplatser, en del borde inte få ha häst!!

Lycka till i tävlingen!

2009-03-10 @ 08:52:26
URL: http://ifdreamscometrue.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja du gumman.. Vi är nog för blåögda båda två.. Tyvärr! Får hoppas att de löser sej för dej annars får ja väll komma ner o hjälpa dej :-P Puss Puss

2009-03-10 @ 11:27:17
URL: http://stridsgudinnan.blogg.se/
Postat av: En stalltomte

Nä det bästa är att vara själv i sitt stall det har jag tagit lärdom av. ALDRIG MER HYRESGÄSTER I MITT STALL.

2009-03-10 @ 16:29:38

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0