Ja va fan då !!!

Usch .. fan skulle ha satt mig å jobbat lite tänkte jag ju men ja fastnar ALLTID här ......
Kan fan inte fatta varför .. börja komma in i det hära bloggandet å satt å pratade med monica innan att man även kan bli msn skadad ... För att när man skriver så vill man ju inte få vissa gubbar som man har å använder sig a´v å det får man lida av när man skiver i bloggen me .. he he många stora bokstäver blir det ju lite här å var som man brukar göra på msn som sagt ..
Ja fatta vilket menigslöst dravel .. Har faasen bara varit dravel från människor hela dagen i dag stort sett
Å mer å mer irriterad blir jag .. Hmmmff fan va ja vill att tiden ska gå fort ..
Å så vill ja att det ska bli sommar å varmt å att ja kan få måla i stallet så det blir snyggt å fint .. Sen blir det sadelkammre bygge av hela slanten tror ja
Men då är det varmt i alla fall :-)
Inte som nu + ena dagen å minus andra dagen

I dag fick Pållan min nya pjuks .. brodd runt om .. så gott att veta att hon inte halkar mera .. Billy skulle blivit skodd i dag me men Hovisen min va lite bakis i dag å så blev klockan lite mycket så vi får ta det på torsdag i stället ..Då komemr även en till bli skodd Lille calle mannen .
Så nu kan ja ut å rida i skogen med henne .. Har inte vågat det innan då hon inte varit rundskodd med brodd innan .. det värsta ja vet är att halka det misnta lilla med hästen ..Det gör mig verkligen skit nervös ...
Inge trevligt
Nu sitter det en liten kisse här å tjatar om något som ja inte vet vad han tjatar om .. hmm undra undra .. ute har han varit å mat har han på bänken å ja .. kela kanske .. men då är det ju bara att hoppa upp i mitt knä om han vill men men ja ja  DRAVEL he he he
  Lilla bus för ett tag sen
Ella hon ligger helt utslagen i spffan som värsta Drottningen .. den här soffan äger ja allt tänker hon säkert ..Lilla tjockisen ... så söt så söt
Nej nu ska ja kolla lite tv sen blir det sängen .. i morgon blir en hård dag ..
Kram kram baj baj än en gång :-)

Kommentarer
Postat av: ··•♦ Monixx ♦•··

GRATTIS!

Du blev en av de utlottade bloggarna på min sida.

Skriv gärna ett inlägg MED länken nedan för att locka folk till att rösta på just DIG.

Använd denna direktlänk till inlägget där röstningen sker:

http://monixx.blogg.se/2009/march/rosta-pa-veckans-blogg-har.html#comment

Lycka till!

Kram



2009-03-09 @ 18:19:02
URL: http://monixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0