ja människor är lustiga!!

Hmm ja dessa människor säger ja bara .. Att det är så svårt att förstå något som man redan sagt en gång till människan ..
Jag hade två tjejer här utei går som kollade på stallet ,....  Har min funderingar .. vill  inte ha det så  spänt  som det är i stallet  nu i alla fall .. vill att hästarna ska kunna gå tillsammans ....
men nää ja ger ju mina hästar LIVSFARLIGT hö som mina  hästar dör av ... Helt sjukt ju .. Hade man vetat bättre  så  ska man inte öppna munnen .. FYYYY vad många Hästar & Kor denna människan skulle haft ihjäl  om det vore  så dåligt som du tycker . Bara lite konstigt att INGEN har blivit dålig eller dylikt ...inte ens dålig i magen .. Å  bonden hade ju inte valt att ta hem det till sig  å ge det till sina djur om det nu hade varit så .....
Vet att du läser detta men det skiter ja i FAKTISKT ..
JAG vill inte ha det så som det är nu Å det är mitt stall.........
Så vi får la se vad som händer .. tror att det är ganska kört på den fronten ..

Hmm ja dagen i sig består av jobb .. ska sätta mig å sy det sista nu innan det ska levereras på Onsdag ..
Lilla Sötis Felix går helt själv nu ...så sött..



Han börjar bli så stor .. tänk va tiden går .. läskigt egentligen
Usch han ska åka till pappa i dag :-( så himla tråkigt
Å så harhan börjat pussas ...såååå  gudomligt sött
Om Exet hinner i kvällskahan ev sko mina hästar  ..Hoppas hoppas .. vill  ha på brodd på Caprice så man kan skritta ut med henne även att det är is gata här ute.
Lille Billy har tappat en sko bak .. hmmf gilladeja inte då ja inte hittar den .. hadeju varitsmidigt att verka om honom å lägga på dom igen då  han inte har slitet så på dom .. Men men får se om ja kanske hittar den .
Nej i dag hoppas ja att M kan kommaut å vara lite sällskap i stallet .. Hade varit roligt

Nej nu ska ja sätta mig vid maskinen å vänta på ett samtal som ja inte tror kommer att komma .. Men men det är ju inte för min skull utan dess egen ....
Ja ja det är ju som det är i vilket fall som helst !!!!!!
Bajbaj på er å
LYCKA TILL I DAG  MED LILLA BETTY STUMPAN !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0