Ja dagen !?!

I dag ska jag sätta mig å jobba lite . . . Har lite å göra ..
Usch jag har verkligen inte nån lust alls ..
All enegi har bara försvunnit ......Känns ju inte så roande att man ska s´luta om en månad typ .. ahh va fan ska ja göra sen då ..
Suttit å kollat runt efter jobb men det finns ju typ ingenting ..
Hittade ett par som va intressant men ja det är ju utomlans då .. å det funkar ju inte riktigt med Barnen å så .. men visst hade jag itne haft dom så hade ja varit borta för längesen .. hade varit såå roligt

I går gick ja inte för många knop ..va typ i stallet å fixade iordnign å släppte in mina hästar .. Hade sällskap å det va MYCKET trevligt från vissa andras sällskap som lika gärna kan kvitta ..
Utan beodring så händer det ju inget ..
Å varför slänger man in hö påsar i en annas box för .. nu har man väl sjunkit lite väl lågt .. hmm nja nä men det är ju MOGET .... Undra hur lågt man får sjunka för å komma ner till samma nivå .... JISSES ta å väx upp va !!!!
Å så är det ju LÖJLIGT att man inte kan komma till stallet när man är där utan att bara åka förbi när man ser att det är nån i stallet ...ha ha ha ha jag trodde jag å en till skulle garva ihjäl oss .... så PATETISKT..
Men det vet jag ju sen innan att hon har gjort så det förvånade mig inte .. så mycket sjukt som denna människa har gjort så ja inget förvånar mig med henne !!!

Nej nu ska ja ta tag i dagen ..
Får la se vad som händer under dagen
Kram kram

Kommentarer
Postat av: eelinjohanssson

nu får du se till att rösta vem som ska bli veckans blogg ♥

2009-03-11 @ 13:23:41
URL: http://eelinjohanssson.blogg.se/
Postat av: eelinjohanssson

nu får du se till att rösta vem som ska bli veckans blogg ♥

2009-03-11 @ 13:23:41
URL: http://eelinjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0