HUUUUJA

Denna dagen har verkligen gått i ett sedan ja vaknade ..
Steve ringde å sa att Felix hade ramlat å slagit i huvudet å kräkits ..
Va bara till att slänga på sig kläder å få på my kläder å slänga sig i bilen å ringa till Monixx å frga om hon kunde ta my medans ja åkte dit .. å självklart tog hon henne .. Tack tack .. sen stressa vidare till aktuen å va livrädd samtidigt !!!
Väl där inne så fick vi vänta en bra stund innan vi fick träffa en läkare å han konstaterade att han mådde väl under omständigheterna men skulle hålla uppsikt över honom nu hela natten typ så gissa vem som kommer sitta å ha en underbar natt framför sig .. kommer inte kunna sova en blund ..Kommer va livrädd för att han ska sluta andas eller dylikt
Huja nu ska my bara i säng å sen ska ja ut å fixa till hästarna å kolla över dom ..
Dom har verkligen haft en rolig dag ..
Billy hade krypit ur sitt täcke som han hade under .. Hur nu han lyckats med det
Calle mannen har fått ett sår precis över kronranden så det hade blödat lite å sen då min stålla hade kruxat till det å gått omkull så det måste ha varit lajbans här i dag .
Alltså slutsattsen av det hela så har det varit min OTURS Dag i dag ..men men tur i oturen så mår min kille bra ..
Å det är huvudsaken :-)
Nu blir det stallet å husta my i säng ..
Kram kram
Å tack underbara JEnny ....tack tack
Å tack monixx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0