Hmm Natten !?!

Ja natten har gått å min lille son mår bra . Han är dock lite konstig i dag sovit ganska mycket å vill inte äta så ja tror att han håller på å bli sjuker ...Tyvärr då han precis har blivit lite frisk från en annan förkylning ..Såå trist med dessa jäkla förskylningar å spy sjuka hit å dit ..
Kan sätta tusen spänn på att ja/vi kommer säkert få det för en kille hade ju spytt på dagis då när felix klättrade upp på stolen igår  Det va därför han inte hade någon tillsyn just då för dom torkade spya .... så ja bara att räkna med spysjuka

Dagen består ju av Luncha hästar å fixa stallet å sen fundera ut vad man ska ha på sig då jag har tänkt att gå ut i kväll för en gång skull...
Fick ett posetivt besked i dag att mitt bostads bidrag ska komma igång TACK förbannade Försäkringskassan efter fem månader ........ men det dröjer en hel jäkla vecka innan man får en utbetalning ..
Men men det är på g i alla fall

Ahhh jag har vår känslor fast det är inte nån jäkla vår på g ändå .. lustigt det dära ..
Bara massa nö på intågande .. men visst det skulle bli + men va fan det kommer ju bara massa snö som förstör min sandning å nu har ja inte mer att sanda med .. fuck fuck ellifuckfuck ..Får hålla tummarna att det bli 10+ ute nu så allt försvinner på en gång .. DDDÅÅÅÅ blir jag glader

Sen en liten fundering på en människa som verkligen är sååå KONSTIG ..
vi har lagt ner allt å sagt att vi inte ska höras typ .. Men likförbannat så hör du av dig .. varför inte bara skita mig ..
Jag har INGET behov av messa eller prata med dig .. Du har ju Tjej så varför liksom .. håll dig till henne å gör inte samma sak som du gjode mot mig med henne ..Éller vad säger du Yesman !!

Fan ska man ha på sig i kväll då !!!  alltid det stora bekymret    ..
Hmm ja ja det ter sig väl

Fan måste verkligen byta ut mitt vardagsrums bord ... ingen som har ett svart i trä eller ja bara ett svart snygg rums bord .. jag hatar verkligen mitt ja har nu .. glas är inget bra när man har barn

Nej dags att ta tag i saker å ting ...
Kram å ha en underbar dag tills vi hörs igen allesammans

Kommentarer
Postat av: ··•♦ Monixx ♦•··

jag kan ta ditt glasbord sen när du har bytt :-)

Vi har ju dessvärre inget svart bord. synd vi kastade bort vårat svarta vi hade för 2 år sen..

Kram

2009-03-13 @ 11:50:44
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: jelix

ska du ut ikväll eller??

skönt att det inte blev värre efterhan hade trillat igår lille F kram kram

2009-03-13 @ 12:17:46
URL: http://jelix.blogg.se/
Postat av: Elizabeth

Du får hemskt gärna ta mitt glas bord .. LOVAR DIG !!

Ska bara hitta ett nytt :-)

Kram

2009-03-13 @ 14:26:44
URL: http://brolles.blogg.se/
Postat av: ewa

vad skönt att han mår bra lillskrutt, pussa på honom från oss.

kramizar

2009-03-13 @ 15:15:21
URL: http://amstaffarna.cybersite.se
Postat av: Elizabeth

Det ska ja göra . . . kram kram

2009-03-15 @ 21:24:14
URL: http://brolles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0