Hmm ja

Har inte den blekaste om vad  ja ska skriva ... !!!!
Hmm det ja gjort den senaste tiden är typ till att funderat ut framtiden för mig men har intekommit nån jäkla vart med det alls !! '

Lite har ja fått gjort  ..städat lite i stallet å utanför oxå ..blir så himla skräpigt när man har Hösilaget utanför precis ..
Men men hälften är ju fast fruset i backen ,,:-(
Sandade lite här ute men det va ju till föga för det snöade precis efter ja gått in :-( Mupp snö ....Morr
Sen har ja haft så Jävla ont iryggen i ett par dagar så jag har verkligen bara gått ¨på halv fart .. som en gammal kärring som är veken på mitten .... Hmm undra om man inte kan kapa av ryggen å ta bort den delen som gör ont....Hade gjort gott
 Nej nu blir det till att slänga upp benen i soffan en stund å glo på tvn lite kanske

JENNY   .....Saknar dig gumman !!!!!!!!!! Närkommer du ner ?



Kommentarer
Postat av: ··•♦ Monixx ♦•··

Sv: Det var så lite så.. !

Tusen tack för hjälpen!

Kram

2009-03-07 @ 22:32:04
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Jenny

hahaahahahahahahahaahaaaa.. Fan va jag är VACKER!!! hehe.. Kommer snart gumman!! Saknar dej med som FAN!!!

2009-03-07 @ 22:33:12
URL: http://stridsgudinnan.blogg.se/
Postat av: Elizabeth

Klart du är vacker !!! He he muppen brevid ser ju ganska så jävla lost ut ......lilla ja !!!

2009-03-08 @ 08:20:16
URL: http://brolles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0