Ha ha ha ja har världens bästa samtal !!!

He he sitter med Monica på telen och det är som vanligt att vi sitter å gör allting annat ÄN  att prata flytande med varandra ..!!
ha ha ha så meningslöst så det finns inte men ändå måste  vi på  något sätt  Göra det ...ASG
Jag kan i alla fall inte vara utan det
Likså som Ja å Jenny gör ,,, vi  fastnar oxå i datorerna ...

Hade en sån häftig dröm innan .. det handlade om
 En Bagge som pappa gjorde iordning till my men jag skulle köra den för my hade inget körtkort för hon va lika gammal i drömmen som hon är nu
En svart rosa Bagge så Jävla coolt ...svart å sen vadet rosa  detaljer på .. fan vill verkligen ha en sån
Så fixade pappa iordning ljud i det så det dunkade dunk i den ...HÄRLIGT
 
Men tyvärr så hade ju pappa låtit Felix leka med nycklen så han hade slarvat bort den ..så ja gick å letade efter den ..å samtidigt tjatade på pappa om när bilen va färdig så ja kunden ut å åka i den å lyssna på scotts som my älskar
Nä den blir INTE färdig idag ..å som alltid så säger han så men likväl så blir det färdigt i alla fall..
hehe ja det va min dröm det !! sjukt

Kram Kram


Kommentarer
Postat av: ··•♦ Monixx ♦•··

Hahahaha, baggar är ju söta! :-)

Hade de bara vart lite roligare vintertid så skulle man haft en sån.

Lite trånga kanske. hehe

2009-03-09 @ 10:07:56
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Anonym

He he jo lite trångt för mig å alla...

Fast klart läcker ..

Hmm mischa har ändrat på min syn på ordet bagge ...

tänker genast på hennes blöja då ;-) så dumt så dumt

2009-03-09 @ 10:20:01

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0