Ha HA HA HA

I dag så hade jag ett mycket trevligt besök här ute .. Hon ringde i förra veckan å bestämde tid om att komma ut så i dag nu har hon varit här ..
Allt va som det skulle så det fanns inget att klaga på å en anmälan va inte nödvändigt enligt henne .. ha ha ha ha
Hur kan man vara såååå dum ... JISSES synd för dig din lilla as .. Fanns liksom inget att klaga på ..
Såg ju värre ut för din del då du bara haft hovslagaren här ute en gång sen du kom ...Kanske inte så bra i deras ögon som även kollade på dina hästar ....Mina va såå välmående sa hon .å gosade med Caprice he he hon ska ju alltid vara framme å gosa så fort hon får chansen :-)
Så nu ska ja bara invänta pappret så kan du få det uppstoppat i röven eftersom det nu va så mycket att klaga på enligt dig .. ha ha ha
Så synd för dig .....Inte så lätt att inte vara så bright alla gånger ..

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Jasså nu har jag gått från störd och pucko till lilla as (& jävla subba på msn).



Jag tyckte inte det va mer än rätt dem fick komma och kika på stallet. Man vill ju veta att man står i ett godkänt stall. Fast det är ju inte godkänt förs du har åtgärdat bristerna.



Fast det var ju bra att jag hade tagit bort bröten i calles box och att vi byggt för gallrena vid foderbordet (hmm just det vi har ju fått bygga halva stallet)....



Jag är nog inte så orolig för fias hästar. Dem ska skos om några veckor igen för då har det gått hela 8 veckor sen sist. Eller så kan man ju vänta 16 veckor som i billys fall.



// Tobbe







2009-03-31 @ 16:19:51
Postat av: jelix

roligt att de inte vågar visa vem dom är !!

2009-03-31 @ 17:11:00
Postat av: Anonym

Det´Är ju inte så svårt att ta reda på vilka det är ;-)

2009-03-31 @ 18:04:17
Postat av: Anonym

Om nu ditt stall är så dåligt, så förstår jag inte att man hyr in sina hästar där. Har det blivit sämre än när de flyttade in så hade då jag flyttat min hästar genast, inte hålla på o tjafsa om skitsaker, men det finns ju alltid folk med för mycket fritid, som inte har något annat o göra än att kasta skit på folk.

Sparka ut sådan skit genast.

Hade

2009-03-31 @ 22:45:33

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0