Underbart syn !!

I dag har dagen bestått av lite städning å fix med mys rum . Har städat det å plockat undan all skit .. eller ja leksaker heter det kanske Måttligt roligt när hon inte städar själv . vissa gånger gör hon ju det men då är det ett jäkla tjat
Men i dag har hon fått upp sin säng himel å lite hyllor å så .. så nu ser det faktiskt riktigt mysigt ut ..
Ska köpa henne ett par princess gardiner sen tänkte ja
Sen så har ja å katta vatt upp till stallet å testat en dressyr sadel på pållan å den låg bra på henne så nu ska jag på börja dressyren ordentligt .. finns ju ett par dressyr ryttare här i staden som kan hjälpa mig lite kanske :-)
hade inte varit fel men fatta hur jäkla illa det känns att sätta sig å rida i en dressyr när man har suttit å hopp sadel i såååååå många år å ridit innan .. Men nu jävlar ska ja ha iordning på både mig å caprice . Har nog kommit underfull med att hon blir lite lätt störd av att ha andra hästar runt omkring sig när man rider i tex ridtälten eller ridhus .
Men men det ska vi jobba bort .. den sista stunden ja red henne i dag gick hon riktigt fint å ja fick det dära underbara suget som hon får när hon lossnar totalt .. me like
Sen så när vi kom hem från stallet så stod det någon å väntade på mymy vid huset MORMOR .. ahhhh momo momo momo skrek hon högt å klappade händerna å moffa
he he vilken härlig syn det va å få se henne å höra henne sååååå själa glad blev hon . det trodde ja faktiskt inte att hon skulle bli men där hade ja lätt lite fel .. Hon har pussat å gosat med dom hela kvällen här nu ¨å så fick hon ju gå ut å sova med morfar i husbilen i natt å det vill ehon verkligen .. satt här å tjatade om å få gå å lägga sig .. det är fasen inte ofta man hör hene göra det ..
Under tiden ja va i stallet så va sambon min så underbart snäll så han åkte å hämtade felix åt mig i askesund .. tack snälla söta .. underbar du är mitt hjärta
Å minen på felix när mamma öppnade dörren va helt oslagbart kan ja lova .. han lös hela han
Så vi har suttit å gosat å tjötat hela kvällen här vi me .. å sen när ja skulle lägga han så la han sig helt knäpp tyst å somna på två sekunder .. han va trött kraken
Så nu ligger my å mormor å morfar i husbilen här utanför å¨sover å ja sitter å väntar på min sambo som har varit chafför i kväll åt studenter ..
men nu vill ja att han ska komma hem så ja kan gå å sova lite
Kan ju inte sova förräns han är hemma !
Puss på er alla å vill bara tala om en sak nu att nu när alla är här så känner jag mig mer än nöjd .. Min lille fille plutt :-)
å bonusen att mor å far kom upp me va ju inte dålig .. synd att dom inte kunde stanna längre jue :-(
men men kram på er alla .. Love ya !!
Å du Nina ja saknar dig något enormt kan ja lova .. du får komma upp snart vännen !!!!!


Kommentarer
Postat av: Nina

Saknar dig med vännen min!

Men nu är de bara 6 dagar kvar till jag går på min semester..

Så snart kommer jag förhoppningsvis =)



Miss ya!

Hälsa mannen din å mymy med =)





kram kram

2009-06-13 @ 10:47:53
URL: http://ninis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0