Sol å sol å värme

japp japp det har det varit här !! såå underbart gott.
I helgen har ja varit i väg till södertälje med min mor på ssu:t Svenska segrar utställning för rottis :-)
Bara massa finingar . det va jätte trevligt å jätte varmt .. Jag lyckades med det som ja alltid lyckas med .. fast denna gång satt ja inte i solen utan jag blev sol bränd med massa sol eksem i skuggan .. jag har verkligen blivit hur känslig som helst mot denna sol .. SUCK  det är verkligen skit jobbigt .. kliar som AS
men men sen så har ja varit hemma å kollat på lägenhet å tror att ja ska ta den som ja har varit å kollat på här i dag ..
Den va ledig nu så det va kanon .. å det bästa med den va att det fanns diskmaskin .. men det tar ju verkligen imot att flytta till lägenhet .. bläärrk .. vill ju bo i hus ..Saknar det redan kan ja lova .
Men men här hos mor så har det varit mest pill med bilen å vaxat å donat
Varit å badat med ninis å my ... he he my kom upp å va typ ill blå .. men nog skulle hon bada ... Barn att dom orkar .. lite kallt va det allt för min del .. men men ja badade i alla fall ..
I morgon ska ja nog ta brolle mannen å hitta en plats så ja kan släppa honom i vattnet . skulle ju va så roligt om man kunde det .
Nej  nu blir det sängen ..
Ha det så gott .. baj baj
 = Sol eksem = ONT

Phlex såååå fin ..
'
så här blir det i SKUGGAN ?!?! å ena dagen hade ja tröja på mig .....
Min kropp har blivit knäpp

Kommentarer
Postat av: Katta

De där såg ju riktigt najs ut ;)



Saknar dig vännen!!

2009-06-30 @ 23:53:12
URL: http://kaatitsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0