lite ont då ja

mmm min nacke å rygg är ju inte så bra som de ska vara .. att bära för min del är nästan uteslutet känns det som . men va ska man göra när man måste . ..
Va ju inte så mycket ändå men mys skrivbord va ju inte det lättaste precis .. men men sagt å gjort fick vi upp det .
Så i dag ska ja sysselsätta mig med att få iordning på hennes rum tänkte jag .
plocka i ordning å möblera om lite . sätta upp gardiner å så det blir fint .. hon trivs jätte bra . sover himla gott om nätterna å det är så skönt .
Tyvärr så blir det att hon kommer i säng väldigt sent men vi måste få ordning på det me .. Hon har varit/är på ett jävulskt humör å ska bara vara motvals hela tiden inte lyssna alls å det är ju hennes sätt att tala om att hon inte mår riktigt bra . Mycket omställningar å så . men det är ju inte så konstigt blir ju mycket för oss alla
I går så va ja ut till stallet med Katta .. hon va så gulligt å tog ut lite bommar å två hinderstöd . å så hade vi fram lite trav bommar .. å efter jag ridit fram henne så fick hon ta ett skutt å jäklar vilket sug hon har .. hon är verkligen jätte rolig att hoppa bara man får bort hennes studs innan hindret .. men det kommer nog det me . hon får ju liiiiite bråttom men ett par fina skutt gjorde hon . tänkte ja skulle lös hoppa henne nån dag sen när ja kommit upp till stensta .. det gillar hon
verkligen . i dag blir det nog bara en skritt tur så hon får mjuka till sig lite .. kan tro att hon har lite tränings värk med tanke på att det är väldigt längesen hon hoppade . men skoj va det å hon tog även galoppbommarna i höger å vänster varv kanon bra tycker ja .. kan samla henne bra nu i vänster varvet me .
Nej nu blir det en kaffe sen blir det till å sätta fart med mys rum
Kram kram baj baj

Kommentarer
Postat av: Britt

ja tycker inte att du ska släppa ut din häst nere i Storfors längra,de ä ju så mycke varg där,ja tycker att hon ska få stå inne till hon kommer upp hit te staen ;)

2009-06-03 @ 15:28:24
Postat av: mamma

Har du inte haft ont färdigt nu o kan skriva o berätta något nytt, något mer än kafferep har ni väll där uppe eller???

Hade så bra

2009-06-07 @ 22:28:47

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0