Huja 2.5 timme för henne att bestämma sig

ja usch å fy fan säger ja bara .. caprice ville verkligen inte ge med sig smidigt i dag kan jag ju lova ..Jimmy va så snäll å körde så han ja å my å Katta skulle hjälpa mig med dagens bravader .. hmm ja å lasta Caprive så hon fick komma lite närmre Filipstad .. pssttt sa hon å sket i att gå in .. hon trilskades hur mycket som helt .. hade även ute Hennes ny funne älskling som lock bete med det gick inte alls .. Hummade lite åt honom men inte fan skulle hon åka inte .. NOPE
ja ja men till slut efter två å en halv timme beslöt hon sig för att traska rätt in ... jag förstår verkligen inte vad det är hon inte tycker om .. ja ja sagt å gjot så va hon på å vi va på väg till nya stallet 
Där så skulle hon ut å hade JÄVLIGT brått ..Katta å Jimmy kom på en ny lösning för å öppna en bakre lem smidigt .. ta i som fan å svinga över den till andra mot part som står på andra sidan .. Smidigt ..he he gillade det . Jag hade heller inte velat ha Caprice över mig vilket hade blivit fallet om hon hade gått med bommen som man brukar göra på snälla hästar .. he he he
så fastnade hon givetvis med täckes gjorden vid bakre lemmen å ja satt där ett litet tag tills den gick av .. hmm typiskt ... ja ja nu är i alla fall både hon å sakerna på plats
Tack snälla söta ni för hjälpen 
I morgon blir det till att åka upp å kolla läget å släppa ut min tolla ..
sen måste ja ju passa på å gratulera Jenny å Dundra som knep ett cert till .. grattis grattis ..
nej nu blir det sängen
Kram å natt natt allesammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0