va fan man flyter ju bort snart

usch va träligt detta är då ....suck
det som va så gottit för ett tag sen .. är trött på detta jäkla regnande nu jue
Sitter å väntar på att felix ska vakna han sover lite middag .. sen blir det kanske till att ut å åka en sväng .. Sen ska ja köra far min till sin bror .. he he pappsen ska ut å svira i kväll....JAG VILL OXÅ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
fan

ja annrs så händer det inte alls så mycket .. sitter å glor på nätet mest .. å suckar
jag vill hitta en ny soffa men ja har inte råd att köpa en .. morr .. vill JOBBA NUUUUU
I morgon ska ja köra barnen till Eksjö så ska dom får vara på semester lite .. å förhoppningsvis under den veckan så har ja flyttat mina saker här i från till lägenheten .. Men mina saker i filipstad får vänta ett tag till Hittar ingen lösning alls på å hämta mina saker ....vill ha det överstökat nuuuuu så ja slipper det sen ..
Nej nu ska ja glo på något annat orkar inte skriva mer .. man är ju inte sååå rysligt motiverad till något direkt ..
Baj baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0