Jobba lite å hålla reda på barna !!

Ja det är dagens syssla å lite till ..
I dag kommer Billy ägare å ska "visa" mig hur jag selar Billy .. Hmm ja nä jag har då aldirg selat en häst .. nej nej .. men ska bli skoj å se henne hålla på med honom . Se vad han kan för lite trix han kan visst lägga sig ner på komando å lite
I dag är det verkligen sååå jävla snorhalt ute .. kan ju knappt gå så snacka om is gata ..
I går satt ja å jobbade lite å sen va jag bara med barna å busade å fejjade ..
Försökt hålla lite iordning här men det lyckas fan inte med dessa bus troll..
I dag vaknade jag av att felix hade skitit ner sig totalt ... från topp till tå ...SUCK så de va bara att ställa honom i duschen kl halv sju på morronen .. Ögonen gick i kors men Felix va så nöjd så .. han gillar att bada å dusch .. Det är ju himlans tråkigt att jag inte har något badkar .. det är ju så mysigt att bada tillsammans med dom .. får åka hem å låna mammas badkar kanske ..
Nej nu ska ja ta mig ltie kaffe å så kommer Diana snart ...
skip å hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0