Japp

Nu så är kontraktet skrivet å Maxen ska flytta så hon kommer bara ha tre hästar här ..
Så Nu slipper ja bygga en till box .. så nu kan det vara så som det är där ute ..
Ska gå ut å börja fixa lite där ute i dag tänkte jag måste ha ett par vinkel järn så ja kan sätta fast dom andra stolpen mer ..
Va faktiskt förvånad över att hon kom in .. det glädje mig .. hon är ju himla mysig när det väl funkar så jag hoppas att det blir bra . så nu ska allt det andra bara löpa vidare å bli färdigt .
Ska bli skönt sen när stallet är helt färdigt ,, men visst det kommer nog det inte bli helt ....
Men hyresvärden å ja har samma tänk i alla fall å det känns himla gott i alla fall .. Tänk om ja kunde få han till att göra en paddock oj oj oj säger ja bara .. Nån som har en grävmaskin :-) :-) kan ja låna en sväng ..
Underlaget är sand så det är ju kanon bra .. kanske bara att fylla på med lite hådare matrial sen kanske .. ha ha ja drömma kan man ju :-)

Kommentarer
Postat av: Katta

Tror ja & Gaia flyttar ner te Nässjö snart!!

Är ju helt underbart där du bor!!! =D

2009-01-03 @ 22:13:02
URL: http://kaatitsy.blogg.se/
Postat av: Elizabeth

Ja jag klagar ju verkligen inte .. Ta med dig Jenny å Milda Hilda å Dundra flundra me :-)

2009-01-04 @ 00:24:40
Postat av: Katta

Får ta ett snack med dem när de kommer hem ;)

Höra om Jenny vill säga upp sig på nya jobbet redan =D hehe

2009-01-04 @ 17:32:08
URL: http://kaatitsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0