Ja ja ja JAG ska !!

He he jo jag har bara haft mycket i huvudet nu det sista .. Det går inte riktigt ihop sig allt som det ska .....:-(
Men men .. det får la lösa sig

Hmm ja va har hänt den senaste tiden vet ja faktiskt inte .. har varit hos min bror å druckit lite öl å hade gööörrr mysigt .. trevligt trevligt
Va å kollade på hennes pållar som ja inte sett sen dom kom ( ja jag vet att det är fy skäms men ja har inte hunnit å sen har det inte blivit av ) 
Hmm ja ridit lite har ja gjort å tjötat skit i stallet med den inhyrda .. Vi har kommit fram till att Bily å Max ska gå på lösdrift nu när det kommer en till så att hon får den stora boxen .. då blir hon nöjd å jag slipper bygga en box till Billy å så behöver hon inte betala så mycket för en box så sätt ... tror ja jag inte bestämt mig än hur det ska bli ..Så himla svårt å sätta priser . Ska ringa bonden i morgon tänkte jag så ja kan garantera mig ett par balar till nu i vinter .. Han sa ju att ja bara skulle ringa om det krisade sig ..å det kommer det göra för nu har ja en oöppnad å lite på en öppnad kvar å är ju minst kanske tre månader till som dom ska gå på hösilage i alla fall ..
Bojjan har varit go dom senaste gångerna jag ridit .. lugn å¨sansad .
Tänkte ja skulle åka in med han till ridhuset nu nån dag nästa vecka å rida igenom honom ordentligt
Men en sak som jag inte fattar är Ägaren till honom .. Hon har fan itne hört av sig en endaste gång å frågat hur det går med honom .. undra när hon tänker göra det eller om bara har försvunnit eller så .. Jag skickade henne ett mess på nyår men fick inget svar alls .. Hade det varit jag som ägare så hade jag åtminstonde kunnat skicka iväg ett mess å frågat men icke .. nada ..

Hmm undra vad som skulle ske om ja inte hör nånting från henne över huvudtaget .. är hästen min då eller ??


Annars så sitter ja här med en jävulsk förkylning som satt sig på luft rören å så har ja fått feber .. INTE SKOJ ALLS
I dag har vi varit på Bvc med bägge barnen å allt va bra med dom bägge . . 
Jag bad henne kolla på mys mandlar å dom va verkligen förstorade sa hon .. men icke är det nån som på pekat det innan när ja bett dom kolla .. Men nu så kommer hon reda ut det med remisen till röntgen å så så hon får kollas upp ordentligt Hon sa att det kan mycket väl påverka hennes tal å så eftersom hon blir lite blockerad av dom . å så kan det vara förstorade polyper .. men vi har ju röngtat henne så ja väntar på en tid till Öron näsa Hals mottagningen men icke fått nån ... dumt dumt men nu skulle hon i alla fall ta tag i det      Skönt

Felix fick sin tredje vaccination han sa bara ett ynka litet gny sen va det inte mer Hoppas nu att han slipper feber å sånt som kan komma med det dära .. Håll tummen ..
Längtar till helgen då jag får ha han hemma kommer på torsdag eftermiddag

Sen nu ska ja åka å köpa spån för pengar som ja verkligen skulle behöva till annat .. fan att man inte kan ha pengar så det räcker till det viktigaste här ...så suuurrtttt   usch blir så jävla less på det .. hatar det fan fan fan     usch kräks på det !!!!!!
Men men finns ju värre saker som kan hända ........ å det ska ja inte ens gå in på för då händer det säkert mig
Å så går ja å längtar till Monixx kommer tills tallet med hennes pålle så man har nån man känner å prata med .. Sofia funkar bra men det är ju ändå något visst med en man kännt sen barnsben typ ..

Å ja monix ja ska bli bättre på detta så du kan gott å väl pimpa min sida nu :-)

Nej nu ska ja slänga bena i soffan å slö glo på tvn å sura över mitt liv som inte alls vill bli det jag vill bli .......buhuuuu

KRamens Å baj baj

Kommentarer
Postat av: jelix

hej verkligen fin sida !

ha det gött sis !

2009-01-14 @ 10:31:10

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0