UUUUussch va klockan är mycket !!!

Hmm ja har velat fram å tillbaka på hur ja ska göra å nu har ja beslutat mig för att åka med Brolle på Utställningen i nyköping .... Jocke är sjuk å ska inte med så jag får åkahelt ensam .. vilket INTE är roligt alls ....
Men men va gör man inte för att få träffa dea dära galna värmlänningarna ;-)
OCH även Katta ....men ja räknarmed dig under dessa galna :-)
Nej nu har ja i alla fall packat väskan å tagit fram allt som ska med så nu ska jag sluta min ögon en Liten stund för vid fem åker ja härifrån. Loppan får följa med som sällskap till Brolle så hon slipper vara själv under dagen
Så håll nu alla tummar å tår som går att hålla att det går bra för lille  mannen å dom andra som är med ....
Å att ja lyckas att ställabrolle .................hmmm har mina tvivel kan ja lova så jenny det är fan bäst att du har med dig ett par byxor till  :-) pöss på er allesammans
Bajbaj å natt natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0