Nu har hon åkt å jag är alldeles ENSAM

Buhuuuuuu   vill inte att hon ska åka hem är så trevligt när hon är här ... Himla synd att tiden går så fort
Fan allt har bara sprungit förbi sen i torsdags :-( känns som om man inte har gjort nånting men ändå massa
Ni ska få lite bilder från helgen Hon saknar jue sin dator så hon fick låna min å nädate:a me

my å Jenny gör lite hundmat

Jenny å Loppan vid datorn IGEN ...fan jävla oflyt hela tiin
Loppan gillade fårskinnet som ligger där uppe så det är hennes nya plats


Sen tyckte Vilda Hilda att mamma hade suttit nog vid datorn :-)


Fina vovvarna :-)



Hilda vill inte vara med på kort .. Fin förmäna damen

Lilla Ella får vara med bland alla hundarna :-) sötisen


 Hmm ja vad har vi gjort då .. Jo i torsdags så tog vi bara det allmänt lugnt .. slöade bara å la oss ganska hyfsat ..s en gick jag upp å jobbade lite å så körde vi sakerna till Chefen å efter det så tog vi oss en God fika Hos min mor med Semlor .. Gottit
Sen så åkte vi hem å la oss faktiskt å vilade en stund då ja hade my so mva himlans dålig å felix skulle vila middag så det va jätte gosigt å krypa ner en stund å dvala bort .. Sen kom stevo med pizza å så hämtade han barnen ..
Inte alls roligt att lämna bort My när hon va dålig men hon hade blivit lite bättre innan hon åkte å sen har det bara blivit bättre Men därimot så hade felix vaknat på natten till Lördagen å spytt ner hela sig å sängen
Så han hade ju fått magsjuka stackarn... Tyckte så synd om Steve att han just ska få ta det IGen då han inte mådde bra i måndags .. men efter det så har det ju inte varit mer .. Himla skumt det dära ... så både ja å jenny har tryckt i oss vitpeppar korn som uppenbarligen har hjälpt mot både Magsjuka å bakis sjuka eftersom ja varit himlans piggelin idag
efter vi varit ute i går ..
På lördagens dag så for vi i nte till Jkpg å A6 å Jenny shoppade loss lite .. skoj för henne att hitta så mycket som hon gjorde .. Jag hittade en T.shirt ...... suck  å aber ..Men men jag hade inga pengar ändå så det gjorde ingenting faktiskt .. Sen så efter det så for vi hem å Nina kom ..hon va ju me hela dagen på A6 me å linuz .. Trevligt trevligt
Så hade ja mega beslut ångest över vad ja skulle ha på mig men det slutade bra sen så satte Nina saxen i skallen på mig å det blev SKITA bra .. Tack Gums ... å så slängde hon i färgen i håret å det blev oxå bra ..Har inga kort på det men kanske kommer sen
Jag skulle ju få träffa en där inne men men han dök aldrig upp vilket gjorde mig jätte besviken ... :-(    hade ju velat träffa han jue
Men men kanske kommer det me .. Han verkar himla trevlig i alla fall .
Det va ganska mycket folk ute så man kunmde inte röra på sig typ vilket va lite tråkigt för jag fick inte DANSA nånting alls ....Putt ..
Sen så gick vi å tog oss en pizza å det va bara såååå underbart gott.. träffade lite mysko folk som ja INTE gillar ....konstiga människa usch
Å utanför sen när vi stog å väntade på att Linuz skulle komma å köra hem oss så kom det en dryg 08 å bara va såå dryg
Slutade med att han sa din jävla Fi..a .. står här med dina Peak glasögon å då blidde jag väldigt sur å satte en spetsig stövel rätt upp i röven på han å ja kände va gott den gjorde :-) kan han fan ha .. tyvärr så kom ju lille Blå å sa att ja fick gå .. som tur va så va ja snäll ågick .. Han stog å skrek - kolla hon slår mig hon slår mig .. ha ha jag höll på å skratta ihjäl mig .. fattar inte hur människan va skapt .. Inte ja som börja
Å man kallar Inte MIG för jävla Fi..a i alla fall..
Å i dag så har vi bara tagit det lugnt jag har sytt upp ett par byxor åt Jenny ¨å druckit lite kaffe .. Gottit ..
Nu sitter ja å väntar på att steve ska komma med my .. mysigt att få gosa med henne i kväll..
Så ha det så gott så ses vi snart allesammans

Å jag saknar redan dig jue .. Kom tillbaka .. !!!
Pöss å kräm



Kommentarer
Postat av: jelix

kan du inte lägga ut bilder på hur duhar klippt dig å färgat håret <! kram

2009-02-01 @ 18:21:32
URL: http://ielix.blogg.se/
Postat av: Maddis

Verkar som om ni båda haft en välförtjänt tevlig helg med allt vad det innebär för er två ;)

2009-02-01 @ 19:43:13
URL: http://maddizz.blogg.se/
Postat av: Elizabeth

Ja en mycket trevlig helg å ja ville inte att hon skulle åka hem .. Jag tror ja kidnappar ner henne hit...:-)

2009-02-01 @ 20:15:09
URL: http://brolles.blogg.se/
Postat av: Nina

Haha ja de va skoj igår...

Och de va väl inte rätt person att börja bråka med..

Han får nog använda sittring denna veckan skulle jag tippa på ;) haha

2009-02-01 @ 20:38:14
URL: http://ninis.blogg.se/
Postat av: Elizabeth

he he ja det tror jag oxå en sån klockren träff ...ha ha ha ha

2009-02-01 @ 21:40:52
URL: http://brolles.blogg.se/
Postat av: Jenny

Saknar oxå!! o du.. Det går INTE o kidnappa FRIVILLIGA!!! pöss pöss

2009-02-01 @ 22:28:32
URL: http://stridsgudinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0