Min söta lilla Plutta är hemma igen

Har i kväll varit iväg å hämtat Caprice ...Så fin hon är .. har ju glömt att hon är såå fin att titta på (tycker jag då)


Så nu står hon å tuggar så fint på höet istallet å kollar lite på vad det är för andra filurer där...
Hoppas att det kommer gå bra vid ihop släppet i morgon .. men det tror jag .. Hon brukar ju inte göra nånting så sätt
Allt gick kanon bra fick låna pappas bil å den är helt underbar att köra Min är  ju inte så skön precis !!
Tack pappa å TackS för sällskapet ...inte skoj attbehövt åka ensam ...jag tror ju att ja fixat det men inge roligt som sagt .
Mymy va me oxå å hon va lika spänd på å se henne som jag :-) dom hade ju lite lamm som hon fick kolla på medans vi lastade å det gillade hon ju verkligen ,
Nu innan i dag fick ja sån jävla huvudvärk så ja spydde ...usch säger ja bara så i dag fick ja inget jobb gjort alls..
så det blir tufft imorgonmen det ska ja fixa .. är ju ledig på fredag så det är rätt gott .
Sen i helgen kommer ja få träffa Jenny å ewa ..ska bli himlans skoj å träffa dom. Va ett tag sen 
Men får snart bli en tur ner hit för Jenny tror ja allt :-) :-) hoppas kan jag ju alltid få göra
Nej nu sprängs mitt huvud snart så det blir sängen för min del ..Ska ta lite kort på min lilla Donna i morgon tänkte ja så ni får se henne ..!!
Kram å nattnatt


Kommentarer
Postat av: ··•♦ Monixx ♦•··

Jäklar vad stoor hon ser ut på den bilden!

Men fin är hon!

2009-02-25 @ 23:49:20
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Katta

Tack då :(

Ser inte fram emot o träffa dig heller ;)

2009-02-26 @ 00:07:42
URL: http://kaatitsy.blogg.se/
Postat av: Elizabeth

Meee Katta då sorry glömde dig ..klart jag ser fram i mot att träffa dig me jue! det vet du ju !!

Kram

2009-02-26 @ 00:36:03
Postat av: Elizabeth

Hon är stor .. Ganska stor om man jämför henne å Bojjan... Jag blev själv chokad när ja såg henne när ja kom dit :-) Att man glömmer så lätt

Kram kram

2009-02-26 @ 00:37:23
Postat av: Frida

Finast i världen är hon!

2009-03-02 @ 13:53:51
URL: http://fridasorman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0