Jobb mat å bloggis

Jao sitter just nu å äter lite mat mellan jobba passen .. ska sätta mig igen en sväng tänkte ja .. detta ska vara färdigt som ja har här hemma i dag .. men men kommit en bit på väg i alla fall.. en bra bit
Sitter med M i telen som sällskap å kom under full med att jag va tvungen att blogga lite .. Har ju fått lite bilder på hästarna som hon tog när hon va ute ..
........Ser ni mig om jag står tillräckligt nära å
kollar in i kameran


Fina männen :-)


En liten puss bild .. fick dock inte med tungan som kommer


He he ja han är väldigt gosig min pålle
Nej nu kallar jobbet en sväng till men vi höres
Kram baj baj

Kommentarer
Postat av: ··•♦ Monixx ♦•··

Åååååh, min älskade Mulle Mustang!!

Saknar som f*****n!



:-)

2009-02-16 @ 18:09:32
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: catrin

Mysig blogg du har



Önskar dig en fortsatt skön dag

2009-02-17 @ 13:07:10
URL: http://catriin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0