Huja va kallt!!!!

Usch det är verkligen inte trevligt att gå upp å kolla på termometern å inse att det är minus tio grader .. USCH för å sätta sig i en IS kall bil Aldeles nyvaken å trötter . My ska ju in till dagis varje morgon och det är verkligen inte trevligt måste jag ju säga ..Längtar tills hon börjar åka skol skjuts till skolan nu i höst ...Oj oj oj tiden går sååå fort
Annars så har det inte hänt så mycket .. hade inte jobbat på så bra som ja tänkt mig under veckans gång så jag fick ta mig ett ryck å sy klart det jag hade iMåndags kväll/natt så jag jobbade till kl halv fem på morgonen .. men det va faktiskt skönt .. Ingen som störde en eller så å inga barn som kommer å gnäller om att man ska göra ditt å datt å hästarna är ju klara å hundarna ligger å sover ...Så ja det är faktiskt ganska skönt
Hmm ja sen är det la inget mer som hänt...Fundelurar
Näää jag kommer inte på något alls .. Ivs Jo Brolles Upptåg som vanligt
Han har lyckats att bita av min mobil laddare ....MORR å så tänkte jag att jag skulle vara snäll mot han så han fick vara utan buren en hel dag .. men då åkte en kruka i golvet å sen så va det massa leksaker som han snabbt som fan hinner bita sönder .. han måste verkligen ha en rävsax i käften för det säger bara smack en tugga så är det sönder
Jag ska verkligen ta å införskaffa mig en munkorg till odjuret ..Som tur va ju att jag lyckades laga mobil laddaren ...Hund fan kunde ju ha dött av det dära... men nej nej han fick la sig inte ens en duktig kyss .. Huja ingen som har något förslag till vad ja ska göra med min lille odåga

Denna minen å blicken har han ALLTID då han alltid har något upptåg på gång ....

Nej nu ska jag ta å sätta på mig en kaffe å ringa å väcka monica så hon inte ligger å sover nu när vi ingått i våran lille pakt om att vi ska Inte natt sudda mer ...

Jag kom faktiskt i säng vid halv tolv igår för en gångs skull ....inte vid två halv tre som lätt kan hända ...
Nej Baj Baj så hörs vi kanske senare om ja kommer på något meningsfullt att skriva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0