Hmmm Ja Bojjan lille !!!

Usch Ja i dag åkte Bojjan......   Fast inte så långt i från mig som tur är ....... Han är ju bara så underbar denna lille plutten..Han gick bara rätt på transporten utan att ens tveka Det va ju hö där inne Mummmssss
Bara att stänga å åka .. Så underbart snäll.. Allt hade gått bra när dom åkte å när han lastades av ..så nu står han en bit i från mig .. Så ja ska åka å kolla till han å se att han mår bra Men det gör han säkert
Sen så nu i veckan så ska ja åka å hämta min lilla snutta  plutta .... Ska bli såååååå skoj att få hem henne Få pussa på henne å gosa .. Boxen är ju fruktansvärt tom där ute Det saknades verkligen något där .. ingen Bojjan som stod där å va sugen Huuuuu usch va ja saknar honom .. Trodde ja inte men men så fel ja hade .. nej nu ska ja gå å röka .
BajBaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0