Hmmm Darling

ha ha ha lite missförstånd kanske ....   Nej Min darling är ju i nget EX som jag vill ha tillbaka så sätt utan det handlar om min Förra pålle Caprice ...Jag väntar på svar om det kommer gå vägen eller inte så ja sitter på nålar här hemma just nu kan ja lova .. Hoppas Hoppas Så håll tummen
Annars så har ja fortfarande feber :-( :-(  My har blivit betydligt bättre Fast febern kommer tillbaka lite smått mot kvällen å natten ..Hon hatar ju verkligen att vara täppt i näsan så hon har vaknat flera gånger i natt å svurit över sin näsa ......
- Mamma jag kan inte andas .....MAMMA ....
- ja men vännen ja kan inte göra nånting åt näsan
- MEEEEENNNNN då ... suck suck snora snora ..

Stackars lilla pluttan tycker så synd om henne när man inte kan göra något åt det ....
Usch ja
Nej nu ska ja ta å vila lite å sen ska ja jobba ..å efter det så ska ja gå ut i stallet en sväng ...
Å jag hoppas för dig vännen att allt går bra i på dagen D .......Miss you
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

hehe.. hoppas de går bra för dej me :-P

2009-02-04 @ 20:50:00

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0