Hmm ja dagen !

Ja dagen har bestått av stallet .. va ute å fixade mockningen å det åt den inhyrda i dag .. Va lite snäll å prevcis när ja står å mockar så ringer hennes mor å säger att dom inte kan komma för dom satt fast i snö ovädret så hennes Mor skulle komma upp å hjlpa till men då hade ja redan mockat alla så det slapp hon ju i alla fall .. Felix har varit lite bättre i dag he he vi sov som små grisar här mitt på dagen från typ ett till kl halv fem .. han sov nog igen lite nu eftersom haninte har sovit bra alls nu under hela helgen pga av tänderna .. så då innan gav ja han en alvedon å det hjälpte honom ganska mycket tror jag ju
Skönt att han fick sova lite me å ja me .. det va inte alls dumt
Sen kom Steve å hämtade honom å ja gick ut till stallet å släppte in å så .. nu har jag städat undan allt röj från Fille ..Å my .. Dom kan verkligen dra fram massa massa massa saker .. Huuja så nu har ja inte orkat plocka under helgen så nu tog jag det å har bara golven kvar ...
Sitter å längtar tills i morgon då han ska komma å hälsa på en sväng :-)
ska bli skoj va ett tag sen han va här ........


Loppan busar lite i snön




Nej  nu ska ja tjöta lite i telen å sen blir det sängen

I morgon så ska my upp till dagis å ja ska jobba å sen ska ja få träffa honom :- )
Ja ja sov gott allesammans

Kommentarer
Postat av: jelix

vem är han nu då??? ta med han hit så vi får se !! skönt att det är bättre med lille felix ... kram kram bye sis

2009-02-09 @ 14:52:35
URL: http://ielix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0