Hästar hästar å störd karl !!!!!!!

Hmm ja jag har fått världens underbaraste nyhet .. Min Caprice ska komma hem till mig igen .. ska bli såååå skoj å få hem henne igen. Har saknat henne så in i bäng kan ja lova .
Har haft kontakt med Bojjans ägare vilken känns så där .. jag hade ju velat att han stannade här me .. Funkar ju dock inte riktigt eftersom jag har fullt i stallet och att jag inte har tid å råd att ha kvar han .
Så om nån är sugen på å ha ett fullblod på foder i ett  år så finns lille söte Bojjan .. Super snäll å go .
Eller ja köpes han är ju även till salu .
Ja bara längtar tills hon står här hemma så ja får mysa å goa med henne .

Sen hade jag ju besök härom dagen och det va jätte mysigt men sen va det samma visa IGEN .. Va fan hade han här å göra då .. tror det ligger en psyksikt störning i det hela .. Eller ja inte fan vet ja .. Riktigt jävla puckat i alla fall .. vill man inte så inte fan ska man åka å hälsa på då å säga att det känns bra å ligga å gosa å mysa .. IDIOT
Ja ja ge mig falska förhoppningar å få mig till att må ÄNNU sämre .. Jag fattar verkligen inte hur man kan göra så MEDVETET mot en annan människa ..  HÖR ALDRIG AV DIG IGEN .......Kommer kännas himla gött när jag inte har dig att tänka på å fundera på om du ska dissa mig eller inte ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0