Fredag den 13 är förbi

Å ja då kanske man kan sammanfatta dagen ... Felix vaknade kl fem på morgonen å tyckte att han skulle gå upp då ..Tyckte dock INTE jag .. men det va inte ens lönt att få han till att somna om :-(
 så det va bara att gå upp å se glader ut .
Vid Åtta tiden vaknade my å då la ja mig på soffan en stund med ett öga uppe medans barnen lekte så fint .. Det märks att Fille saknar My när dom inte är tillsammans för han är verkligen på henne till max .. Vilket My gillar så det är ju ok .. Bara när My är trött som hon tjurar lite ..

Tyvärr så missade jag Felix när han stoppade in min boxer kontroll till hunden så nu har ja ingen tv ... vilket gör mig väldigt förbannad.. Varför ska han vara så jäkla gla i å bita .. jag förstår inte det så mycket å så många gånger han har fått obehag för att tugga så borde han inte ens vilja titta åt en leksak eller annat som han VET att han inte får tugga på .. snart blir det en munkorg till honom
Det är verkligen svin jobbigt å ha en som man måste vaka som en HÖK hela tiden för att han dels inte ska få isig något olämpligt eller något som han inte får tugga på .. Ben skiter han i .. skoj en liten stund .. å sina egna leksaker skiter han i fullständigt ...
Hmm får nog fan bli ett besök hos HundFix snart tror jag allt
Annars så börjar han fatta att han ska ta det lugnt här inne ... Loppan är ganska off nu när det är kallt ute Så hon ligger mest i soffan eller som just nu i sängen Hon har inte stigit upp än i dag :- )
 
En morgon trött Loppan ..(inte dagens kort men typiskt för henne )

Sen har ja jobbat en del så nu har ja inte så mycket kvar men visst det är ju lite att göra fram tills på Tisdag förmiddag . Va å hämtade lite till som ja ska sy tills dess.


I dag kommer det en ny på lle till stallet Lille Calle mannen .. så nu ska ja bara slänga i mig lite kaffe å sen gå ut till stallet
Har lite å fixa där ute nu ..
Men men sen finns det en Person som jag verkligen inte förstår mig på .. Han vill men ändå inte .. kan dissa mig en hel jävla dag för att han kände för det .. VARFÖR
Hmm ja kanske inte så hållbart i mina ögon kanske .. Han måste ju bestäömma sig för hur han vill ha det .. Jag är Jätte intresserad av han men inte när det blir så här .. har gått å haft ont i magen nu i två dagar för att han inte hört av sig ...Usch ja
Han hörde ju av sig igår så ja fick prata med honom men jag vet inte alls hur jag eller han vill ha det . JAG vill i alla fall inte må dåligt för att han inte klarar av att säga till mig hur han mår å vill ha det .. Men men den som lever får ju se ...
Nu blir det COFFE ... måste vakna lite
Fick ju SOVMORGON i dag Sååååååååååå gott sov tills jag vaknade till tio eller ja kvart i tio ca .. Gott va det verkligen
Baj baj . blir nog en uppdate sen ikväll med en bild på Calle man
Kram å Tjapp tjapp Tjena tjena .....PÖSS

Kommentarer
Postat av: jelix

hejsan hej ha en trevlig alla hjärtans dag !! kram kram hoppas att det går bra med calle man!! kram sis

2009-02-14 @ 15:47:15
URL: http://ielix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0