Ahhhhhhhh my head !!!!

Hmm ja det snurrar å snurrar .. har inte den blekaste vad eller hur eller när jag ska säga eller vara eller göra ...usch ..
Visst han hör av sig men känns som om att vi står på samma ställe sen den dagen han sa att han vill ta det lugnt .. vad är det ????????? Hur vill han att vi ska vara då eller göra eller ja vad   !?!?!?!?!
Vi har liksom inte gjort så mycket .. träffats ett par gånger
vet inte vad det är han är såå rädd för .. det verkar han vara i alla fall ..
är man intresserad av någon så ser man ju till att träffa denna människa ....Eller har jag missuppfattat allt fel..
Han säger att han vill träffa mig
Men när var å hur vill han träffa mig ..
Varför ska vi bara träffas för när han VIll det ..
Vill han inte i dag så vill han ju inte i morgon heller ELLER ...
Som i dag hade han kunnat träffa mig men då valde han att åka till syster .. visst jag kan förstå att han kanske vill träffa henne men kvällen har ju många timmar .. hade ju kunnat komma hit efter han varit där ...

VILL DU VERKLIGEN HA MIG ??? ELLER !!! du säger att du vill men du har haft så många möjligheter till att få mig ....
Usch känna sig så sårbar  är verkligen inte min grej .. varför kan jag inte göra som jag alltid brukar .. be dom dra ...!!!!
Fan Fan fan näääää något måste hända annars så skiter jag i det fullständigt .. då får det vara
Vet att du läser detta å vill gärna ha ett svar ...på ja allt





Fy fan va jag älskar Alla hjärtans dag !!!

Nog om detta .
i dag kom Calle mannen å han gillade läget faktiskt Allt gick fint i hagen ... inget bråk eller så alls
Å massa har vi fått gjort i stallet me ...
Ni har varit såååååååå duktiga tack  för all hjälp ...
så nu har ja sju hästar i stallet å alla har varsin fin fin box .. Billy fick en mindre än vad han haft innan men den passar honom UTMÄRKT blev skit bra ...man är bara inte så van vid att han har en sån liten box .. men allt är efter "måtten" så nu ska ja försöka få iordning fönstrena å få upp galler för dom ..
Nej nu ska ja tacka för mig å spana runt lite ..
Baj Baj på kram er alla från lilla jag !!

Kommentarer
Postat av: mamma

Det finns ju fler att välja på, behöver ju inte bestämma dig nu.

Man måste ju prata o förklara så att man kan förstå varandra, tycker jag i alla fall.

Stå på dig.

Hade

2009-02-14 @ 23:20:47
Postat av: Elizabeth

Jo jag håller me .. allt behöver inte hända i dag men jag vill ju så hemskt gärna träffa honom

2009-02-14 @ 23:24:10
URL: http://brolles.blogg.se/
Postat av: ··•♦ Monixx ♦•··

Bra skrivet av din mamma. Klok som en bok.. :-)

Kan inte mer än instämma.

2009-02-15 @ 10:45:05
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: jelix

det löser sig säkert ... han kanske är lite rädd heheh skojar bara !! hoppas att det blir bra kram kram love sis

2009-02-15 @ 11:39:27
URL: http://ielix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0