Lustiga drömmar

Ja det har jag verkligen haft i natt .. drömt om fest å sen att ja lagat bil å att ja satt i en bil å sjöng .. raggare raggare ja är en riktig raggare .. så gissa vilken låt ja har fast etsad i huvudet .. om å om å om igen Hmmm

Annars så har jag itne gjort så mycket i helgen .. tagit det väldigt lugnt så sätt he he sovit som bara den å varit ute i stallet å varit ute å gått med Brolle mannen =)=)
Det har ju verkligen varit svinkallt men jäklar va vackert det är ute nu .. Tycker det är så fint =)=)
I dag kommer lilla My hem Hoppas jag får träffa Felix oxå ..
Drömde om att ja satt på ett hem som inte alls va långt i från där felix bodde tillsammans med sin pappa å hans föräldrar å dom skulle bara inte låta mig träffa honom .. va såå sjukt arg å lessen i drömmen så det finns inte . kanske ett ett tecken på att ja saknar min son något fruktansvärt mycket även när ja drömmer . Vill att han ska komma hem till mig nu . min lilla sötis Älskar dig verkligen Och My lika så
Är så lycklig över att ja har mina små älsklingar
varför gjorde man som man gjorde för .. Har missat så in i helvetes mycket känns det som varför ska det vara så svårt för med parten att förstå att jag älskar min son lika mycket som han för ...
Usch ja nej nu ska ja gå tillbaka till världen å inte sitta här
Kaffe nu !!
baj baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0