Japp japp ... julen bankar på dörren

å jag har inte så mycket kvar att stå i .. men känns som svin mycket ..
Vill ju såååå himla mycket å framförallt kunna ge ,,, Men det går inte .. usch jag vill verkligen börja jobba eller nånting så ja får in pengar så ja kan köpa alla julklappar å dylikt .. Denna julen kommer inte kännas rolig alls .. Fan usch om man ändå kunde förändra allt . . .
vill inte ....

Men har i alla fall haft tur med snön i år tycker jag ju .. ÄlSKAR DENNA SNÖN Bara det inte är så kallt som det varit så är ja skita nöjd .. Är så glad för att ja har fått ha Felix här hemma nu å ända tills på Julafton ..
Synd bara att man inte kan sitta ner å bara njuta av att ha han hemma.. men men det rer sig
nej nu ska ja ta mig en treo å bota mitt jävla huvud .. gräva ner mig i sängen en stund sen ....
baj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0