Oj va tiden rinner i väg

ja jisses det är ett faktum .. Min flicka börjar bli stor ... vart har alla dessa sex år tagit vägen .. känns som om det vore som en månad sen hon va ytte pytte liten ju ..
I tisdags så började hon på skolan .. Förskolan . Ja jisses .
Hon va ganska nervös det märltes på henne å det första hon sa när vi kom till skolgården så sa hon .. mamma HEMSKT va mycket barn det va här .. lät väldigt skrämd av attd et va så mycket folk .. Väl inne å väntan på å få gå ini klass rummet va lite jobbigt för henne .. Men sen när dom skulle gå  in så va det dags för mamma å gå  . . å det ville hon ju inte riktigt . Men det hade gått hur bra som helst å my va sååå trötter när hon kom hem eller ja när ja va å hämtade henne . Stackarn ..Hon hade lekt med sina gamla kompisar å så . Så nu springer hon typ till skolan å har inga beskymmer med något . Så skönt . Man är ju alltid lite orolig å så 
Annars så har ja själv varit ute å ridit Friser hingsten Darco ... jävul i havet säger ja bara .. så fuckning nice ....Så nu skulle dom i väg på träning i helgen å sen nästa vecka ska ja ut å ta mig en tur i skogen med honom tillsammans med ägaren .. Hittar ju inte där ute i skogen =)
I dag ska ja åka ut till min gamla pålla som inte kommer tillbaka till mig verkar det som .. Hon har inte gjort vad hon skulle så ja tror hon skiter i det vi hade kommit överrens om .. Så jävla tråkigt ..
och dålig stil tycker ju jag .

Nej nu ska ja ta å ta på mig lite ska ut å promenixa lite med Nina å Loppan på stan lite så dom får lite miljö träning
Kram kram på er alla å ja jag ska försöka bli LIte bättre på å blogga av mig
Pöss å HEJ

Kommentarer
Postat av: ღ MONIXX ღ

Hejhej!

Synd med Caprice.. verkligen. Vet ju att hon är din ögonsten.

Men kul att du fick chansen på Darco. Där har du ju garanterat en andra ögonsten. :-)

Riktig go' häst. (Och SNYGG)

Skönt att det går bra för Mymy på skolan. Snacka vilken omställning att börja i förskolan. Roligt!

Kram

2009-08-20 @ 11:42:07
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Nina

hehe

"ska ut å promenixa lite på stan med nina å loppan så dom får lite miljöträning" hehe tack du ;) haha nej skoja bara med de lät lite kul ;)

Tack för en trevlig dag =) de va mysigt =)



Pöss Pöss

2009-08-20 @ 21:03:15

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0