Ja jisses

ja har ju typ glömt bort denna bloggen .. men men får la försöka komma igen lite ..
I dag ska ja ta å åka å jobba lite grana i morgon me .. skulle ja inte ha gjort de så skulle ja åkt till tranås å kollat på rasmästerskapen .. Både mor å far ska ju vara med å tävla ..
Massa rottisar
annars så händer det kanske inte så mycket .. My börjar skolan på måndag å jag tror hon är ganska så nervös för det .. verkar som så i alla fall ..
Har varit ute hos mor å far å hjälpt henne å sytt lite .. ta igen lite för att dom har ställt upp så mycket på mig .. Hoppas det hjälper lite det ja gjort ..

Annars så ska ja börja rida igen .. ska bli såå gottit en helt annan ras men skit skoj verkligen ska ringa till henne här i dag å se pojken kommit hem .
Å så i eftermiddag så kommer lille felix . å i morgon ska ja jobba en sväng oxå men det är bara tre timmar så barna får följa med om inte en vän kan ha ill pojken medans ja är där ..
Ha ha å brolle mannen som ja för övrigt håller i bur 24-7 trivs skita bra här .. Ska åka å bada med honom i kväll tänkte ja så han får svalka av sig lite .. gott för dom
Igår va ja å min bror å Monixx iväg å bada en stund .. eller ja barna inte vi .. va llliiiite för kallt för min del .

Nej nu blir det en kaffe till å sen åka en sväng kanske ...
ha en underbart solig dag som det är här ..
efter regn kommer solsken =)=)=)

Kommentarer
Postat av: ღ MONIXX ღ

Börjar My på måndag? :-O

Emma börjar den 18:e...

2009-08-07 @ 11:55:12
URL: http://monixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0