Utställning å fin besök :-)

Ja jag har varit lite dålig på att blogga så nu får ja la gott göra er !!

I helgen så har det varit mycket .. Jenny gums å Katta å Sandra har vart här med sina goa valpisar . Kull syskon till Brolle så fina va dom
Å det va verkligen trevligt å få träffa dena dära Katta som Jenny snart gifter sig me :-)    hörde att Sten gillade henne     ASGARV  Mycket trevligt
Å när dom väl hade kommit ner så bad Jenny föjla med mig ut å jag trodde bara att Katta å Sandra ville visa deras vovvar .. Men ack så fel ja hade
 Hon hade ljugit för mig så DUNDRA va med å ja börja fan tom å böla .. Det trodde jag ju verkligen inte .. Den hunden är faktiskt den vackraste hunden jag vet I alla fall i mina ögon Å ja tror hon blev glad av att se mig me
Sen for ja å jenny in å handlade lite å så hade Katta å Sandra Felix medans vi åkte in å Katta hittade sig en ny kärlek :-)
He he han gillade henne han oxå ..
Sen lagade ja lite mat till dom .. Å just det vi får inte förglömma den underbart goda smörgås tårtan som Jenny hade gjort .. som vi hade äran att smaka av .. Såååå god va den MUMS
Efter maten så va det kaffe å rök å tjöt .. he he va mycket trevligt ..

Söndagen steg ja upp vid halv sju i tron om att ja skulle hinna det ja skulle .. Va lite  jäktigt med två barn som skulle matas å kläs på m,m .. Men i alla fall så kom vi i väg å va i mjölby till Elva typ .. skönt att vara ute i god tid .. så man kan varva ner å kolla in allt så allt är på plats ..
Å så va det våran tur .. ahhh va såå nervös eftersom det va Brolles första utställning iihhhh usch ja
Gick in å Brolle va helt fantastisk    Stod som bara den å jag som inte tränat nånting s.. Han gjorde mig verkligen såååååååååå förvånad
Min lille plutt fick HP så han gick vidare å sen blev han BIR å sen sist men inte minst så blev han BIG 2:a
SÅÅÅÅÅÅÅ roligt va det så nu är ja JÄTTE stolt över min lille grabb men skita nervös för Borås som vi ska till nu i helgen ..
En offeciell utställning så det är ju Lite mer konkurans där .. Huja fy fan kommer vara skita nervös eller ja det är ja redan så frågan är ju hur det ska bli tills på söndag . Usch vill inte ens tänka på det

BIR & BIM



BIG 2:a


Katta å Sandra


Fille Bus


Jenny in Pose... Jag äter ägg macka Å sandra kollar läget

Kommentarer
Postat av: Monixx

Grattis till Bir och Bim och Big.

Jag känner ingen skillnad på dessa alla beteckningar. Men hörde att det var BRA, så grattis säger jag. :-D

2008-11-19 @ 11:07:54
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Jenny

Attans så sexig ja é.. ;-)

2008-11-19 @ 22:10:20
URL: http://stridsgudinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0