Sjuka barn är inge roligt

Felix kom ju hem i onsdag kväll å va dö förkyld å sen dess så har han varit hur grinig som helst . Febern har i alla fall lagt sig men snorig är han ju fortfarande . å jätte grinig jag får inte göra nånting å när han kommer upp¨så vill han inget ändå utan bara vill ner .. Tror det kan vara hans tänder som spökar för honom. Stackarn inte lätt när man är så liten
Jag börjar bli bättre känner ja .. inte lika ont i kroppen å inte lika mycket feber .. han inte varit så här sjuk på as länge kan ja lova å vill inte igen . Just nu sitter ja å har nys race .. har nog nyst femtio gånger nu .. ahhhh jobbigt
ska försöka få något gjort här i dag .. men vi får la se hur Fillebus är om han låter mig ..
ha det gott å bli för fan inte sjuka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0