Jaha.... nu så

Nu har jag precis kommit in .. Har varit en givande dag i dag .. I dag på morgonen så va Frida här en sväng å fick ta ett par sop säckar me lite spån .. Akut kris .. Sen så va det till att mocka å fixa stallet å sen va det in å jobba å sen klädde ja på barnen å tog med det som skulle behövas till dom å åkte in till stan så ja har varit å handlat kraft, havre, Biotin, å pälsglanset va slut så det va ju ett måste .. En shettis svans är inte rolig att reda ut utan det ;-)
Sen så va ja till apoteket åt mor min å sen va det bort till Anita å handla hundmat å tjöta lite skit :-) å sen åkte ja till mamma å väntade på att steve skulle komma å hämta My å Fille . Han ska ha my tills i morgon sen ska hon vara hos mor å far i helgen .. Bytte bil med far TACK pappa
å sen råkade jag ju givetvis fastna hos Frida på middag SÅÅÅÅ gottit va det så jag vatt ju vrål mätt...huja
Sen va det hem å ta in hästarna å kvälls fodra dom å sen va det att ställa sig fint å ösa av kärran som va full med spån så nu har jag i alla fall fått lite mer mukkler he he nja snarare mjölksyra tror ja ;-)
Så nu ska jag bara ta å packa det jag ska ha med mig i morgon ...
sen i morgon ska ja in å hämta tjejen som ska vara här över helgen å ta hand om alla djuren här .. Loppan ska få stanna hemma å få göra henne sällskap så slipper hon vara själv .. Mysigare å ha nån brevid sig i soffan på kvällningen
Sen så bär det av till Filipstad .... så vi får la se hur det blir med uppdateringen kanska kan låna Jennys dator lite ..
Nej nu ska ja packa lite å sen ska ja sova .. sov så gott kram å önska mig all lycka tills på söndag då utställningen är ....:-)
Baj Baj

Kommentarer
Postat av: jelix

lycka till ! kör försiktigt !

2008-11-21 @ 17:00:25

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0