Fan Fan Fan

Usch vill inte .... varit utan vatten i ett dygn nu vatten pumpen har gått sönder .. Men nu är i alla fall rörmockaren här å ska laga det å då fick jag ju tid till att förtälja vad han mer ska få göra.. Diskmaskin, toastol, Stallet (fästa upp ledningen å lägga i värme kabel) Ev koppla så det blir varm vatten där ute. Se skulle han kolla något uppe hos hyresvärden me .. Så han har ju fått lite jobb i alla fall :-)

Annars så har jag tagit hem pållarna En liten shettis till my som heter Billy Butt hur man nu kan döpa en häst till det Men här kallas han bara Billy ... Lite jobbigt om my skulle komma till dagis å säga vad han heter ....Pinsamt
Allt gick hur bra som helst när dom kom å vid ihopsläpp å dylikt .. Dom sa i nte ett ljud å inte något spring alls .. Så skönt .. Bara det att Bojjan har blivit lite för kär i hans kompis så så fort han får vara inne själv så blir han nipprig ..Men men det får han ju bara vänja sig vid.
I går så kom han in å hade tappat en sko så nu måste han skos om till vinter dubben ;-) Lika så den lille är ju skodd så vi måste sko om han me för å kunna få i brodd på honom me . Undra om det finns guld skor till såå små fossingar . Dom är ju bara sååååå söta.
My gillar honom jätte mycket så hon fixar å donar i stallet som bara den å vill gärna stå å borsta å fejja.Skoj för henne

Sen har jag NOG beslutat mig för att Brolle mannen får åka tillbaka till sin uppfödare . Jag har helt enkelt inte tiden som behövs . Har inte kunnat få något gjort med honom alls .. Inte som ja skulle ha velat i alla fall :-( :-( :-( 
Eller om man skulle stå ut en tid tills han lugnar ner sig lite kanske .. usch jag vill ju hemskt gärna ha han kvar men allt är såååå stökigt här hemma . My kan inte ge fan i hunden å slutar inte busa med honom å Loppan Busar med han tio gånger om å lite till å Brolle är på Felix så han blir vansinnig å ja .. hmm jag blir tokig på allt detta så det blir nog att han få åka tillbaka .
Usch Han är ju sååå fin mannen lille . undra om ja skulle ångra mig totalt om han fick åka tillbaka .. fan varför ska det bli så här för  kan ingen komma å tala om för mig hur ja ska göra .. är rädd för att ja kommer att ångra mig som fan ......:-(

Hmmm ja han är ju större nu men såå himla fin .
Han är ju min dröm egentligen Svart vit hane har ja alltid velat ha .............

Sen har ja bestämt mig för att ja ska flytta hem maskinen så ja kan jobba här hemma så nu ska ja ta tag i det å möblera om lite ...
Ha det gott
Kramen Kram
Baj baj



Kommentarer
Postat av: Katta & Gaia

Vad tråkigt att du kanske inte kan ha kvar Brolle :(

Men förstår dig, det tar himlans mkt tid!!



Syns i Mjölby ;)

Tyckte Ewa sa att du skulle komma!

2008-11-07 @ 22:53:28
URL: http://www.freewebs.com/amstaff-gaia
Postat av: Jenny

NEEEEEJJJ!! Du får INTE lämna tillbaka honom! Han ska ju va hos dej jue :-(

O du gumman.. SAKNAR DEJ MED OTROLIGT MYCKET!!!! Ta med maskinen o flytta hit vettja!!!! kramar

2008-11-08 @ 23:48:25
URL: http://stridsgudinnan.blogg.se/
Postat av: Katarina

hehe nu tänkte ja mer på tikarna :D hehe

2008-11-09 @ 21:00:30
URL: http://www.freewebs.com/amstaff-gaia

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Har du klippkort så jag ska minnas dig??

Mejl-adress (Bara för miiig)

Har du nån egen blogg?

Finns det något du vill säga mig?:

Trackback
RSS 2.0